4 Eylül 2013 Çarşamba

Edirne Ganimetleri :)

Merhaba,
geçen postumda da söylediğim gibi 1 haftadır Edirne'de ailemin yanındaydım. Gezdik, tozduk, eğlendik, eşimle 1. evlilik yıl dönümümüzü kutladık.
Havalar da biraz serinledi. Eylül geldiği gibi kendini hissettirmeye başladı, hızlı bir giriş yaptı. Artık akşamlar serin, evde ayaklarım üşümeye başladı :) Üşümeyi, rüzgarın yüzüme çarpmasını özlemişim...

Edirne'ye her gidişimde mutlaka bir şeyler alıyorum. Genelde boş valizle gidiyorum çünkü gelirken o valiz dolu olarak geliyor :) Bu gidişimde payıma bunlar düştü.





Yemek takımımın peçeteliği yoktu, o yüzden düz beyaz porselen peçetelik arıyordum. İş bitirici annem hemen buldu :) Annemde tamamlama hastalığı vardır, birşey alırsa mutlaka onu başka şeylerle tamamlar. Mesela bir küpe alır, ona uygun yüzük arar. Benim hiç öyle bir huyum yok. Bodoslama takarım/koyarım. Keşke bende de olsa biraz uydurma/kombinleme huyu... :( 
Mavili nihale  kahvaltı takımıma uyacak diye düşünüyorum :)
Seramik tavayı ve cam kaseleri de fiyatı uygun bulunca aldım. Kase diyorum ama salata kasesine yakın boyutta. 2 tane, salatayı ortaya koymak yerine 2 kaseye bölmek için ideal büyüklükte :) Ya da meyve filan yerken, sık sık elimin altında olacak bence...







Bunlar annemin hediyeleri. Anneciğim her gidişimde veya gelişinde bana küçük küçük hediyeler alır. Toka, çorap, çamaşır. Zevkimi ve bedenimi bildiğinden onun aldığı şeylerde hiç sorun yaşamam. Bu gidişimde de bana t-shirtler, bir iki küçük takı ve sağ alttaki pufidik battaniyeyi almış. Evimiz serin olduğundan ve ben otururken örtünmeyi sevdiğimden çok makbule geçti. Bir de onu mis gibi yumuşatıcılarla yıkamış, şuan bacaklarımı ısıtmakla meşgul kendisi :) 


Canım annem benim,
Allah hiçbirimizi annesiz babasız bırakmasın diyor ve yazımı sonlandırıyorum :)




3 yorum:

  1. aminnn Allahim kimseyi annesiz babasiz birakmasin...
    takibimdesin dostum postlarini okuyorum~_~

    YanıtlaSil
  2. takibe aldım seni bende bloguma beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ben de bloğuna bakıyorum hemen :)

      Sil