17 Eylül 2013 Salı

Sofra Dekorasyonu Sorunu

Merhaba blog dostları,

gece gece sofra dekorasyonuna takıldım. Ne zamandır aklımda ama faaliyete geçemiyorum. Evleneli 1 yıl oldu, hala şık bir sofra hazırlayamadığımı düşünüyorum.

Benim yemek odası takımım kahve tonlarında. Ben de bunu göz önüne alarak krem rengi ve kırık beyaz masa örtüleri almıştım ama beyaz porselen yemek takımımla bir araya gelince uyumsuz oldular. Masa örtüsü yemek odası takımıyla mı uyum sağlamalı yoksa porselen yemek takımıyla mı? Fotoğraflarla netleştireyim durumu;





benim takımım ve örtüm

Tabi burada sadece fotoğraf çekmek için tabağı masaya koymuştum o yüzden fazla çıplak:) Netteki araştırmalarım sonucu beyaz porselen takıma krem tonlarda örtü kullanıldığını gördüm ama bunu aksesuarlarla tamamlamak lazım.




2. seçenek; kremden vazgeçip beyaz sade bir örtü ve şunlara benzer şamdanlar mı alsam.


beyaz üzerindeki görünüşü




3. seçenek de şöyle; siyah runnerlı bir görsel buldum bu da çok asil ve hoş durmuş.



 Krem rengi örtünün üstüne siyah runner alsam çok mu alakasız kalır. Çok alakasız ve farklı renkler artık her yerde kullanılıyor ama ben küçük dokunuşlarla mucizeler yaratan tiplerden değilimdir pek :)  Herşeyde olduğu gibi bunda da kararsız kalan ben, işin içinden çıkamıyorum. Güzel ve zevkli fikirler çıkacağını umarak buraya içimi dökeyim dedim :) Derdime derman olun blog arkadaşlarım :)

2 yorum:

  1. Bence pembe tonlarında bir örtü veya servis altlığı harika olur. Şahsi fikrim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Country tarz olur. Zaten o tarza bayılmama rağmen evimde kullanamadım /( en azından masamda olsun dimi ama :) fikir verdiğin için sağol sezencim

      Sil