21 Eylül 2013 Cumartesi

Sevimli Muffinler




Yarın arkadaşlarımız yemeğe gelecekler ve tahmin edersiniz ki yarın sıkışmamak adına bu akşamı mutfakta hazırlık yaparak geçirdim :) Bunlar da yarın akşam çayın yanında ikram edeceğim muffinlerim. Bir cupcake modasıdır ki sormayın, ben de bu akıma kapılanlardanım. Bu minik kekçikleri hazırlamayı ve çeşitli şekillerde yapmayı çoook seviyorum. Yaparken zevk alıyorum, kendi kendime eğleniyorum :) Aslında bu sefer üstlerini süslemeyi düşünüyordum ama güzel kabardılar, güzel görünüyorlar kıyamadım, bu şekilde ikram edeceğim :) 




Sofra ve menümle ilgili detayları bir sonraki postta paylaşırım. Bu arada masa örtüsü alamadım, elimdekini kullanacağım. Herkese güzel haftasonları dilerim...

2 yorum:

  1. Ne güzel. Suan yerinde olmayı çok isterdim biliyomusun? Bu akşamım ve gecem okadar kötü geçtiki...bir an önce şu sorunlarımızı atlatıp ailemizi kurabilmeyi, senin gibi sevdiklerimle mutluluğumu paylaşabilmeyi umuyorum...bu geceki duam bu dostum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezencim nişanlılık döneminde birçok sorun oluyor, biz de zor günler geçirdik ama evlendikten sonra hepsi unutuluyor emin ol. Umudunu kaybetme gelecek günler sizin için güzel olacak :)

      Sil