16 Eylül 2013 Pazartesi



Günaydınnn,
Hepimize güzel ve neşe dolu bir hafta diliyorum. Bu haftasonu yoğun geçti. Misafir ağırlama, iş görüşmeleri derken pek anlamadım. Sanırım ben de çalışanlar kervanına katılıacağım bu sefer. Çok istiyorum artık çalışmayı, para kazanmayı, yeni insanlar tanımayı... Ailem, arkadaşlarım burda değil. İstanbul'da 2-3 akrabam dışında kimsem olmadığı için çok sıkılıyorum :( Hem ben evde oturmak için okumadım ki. 5 yıl yurtta kaldım, ailem maddi manevi çok fedakarlıklarla okuttu kardeşimi de beni de... Şimdi onların karşılğını almak istiyorum. Neyse umutsuzluğa bağlamayayım, bu sefer olacak inşallah. Güzel haberlerle döneceğim :)

Bugün 2013-2014 eğitim öğretim yılı başlıyor. Nasıl heyecanlı olurdum okulun ilk günü. Törenler yapılırdı, şiirler okurduk. Yeni eğitim öğretim yılının bütün öğrencilere ve öğretmen arkadaşlarımıza güzel günler yaşatmasını diler, herkese kolaylıklar dilerim... :)

11 yorum:

  1. sende benim gibi İstanbulda yalnız mısın:(:(:(:( benim akrabam bile yok:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım malesef zor bir durum... Sen napıyorsun çalışıyo musun?

      Sil
    2. ben 6 yıldır İstanbul' dayım üniversiteyi okudum burda şimdi yüksek lisans yapıyorum Çapa Temel Bilimlerde. Üniversiteye yeni başladığımda nişanlımla tanışmıştık işte o zamandaan beridir okuldu şuydu buydu zaman geçti...evlenincede burdayım. Ailemde Ankara'da:(

      Sil
    3. Sen istanbula yerleşeli epey olmuş ama kimse insanın ailesi gibi olamıyor tabi... Düğün ne zaman belli mi :)

      Sil
    4. Nisanın son haftası veya mayısın ilk haftası:)bir iki aya okulum biticek, sonra evlilik hazırlıklarıyla daha yoğun uğraşıcam, evlendikten sonrada çalışcam inşallah. ama biraz dinlenmek istiyorum:( zaten evlilik hazırlığı denen şey çok zor ve yıpratıcı:(

      Sil
    5. Hakısın o dönem çok stresli ve yoğun oluyor. Biraz dinlenir evine eşine alışır sonra da çalışırsın. Ben de öyle düşünüyordum ama 1 yıl oldu doğru düzgün iş bulamadım. Part time geçici işlerde çalıştım. Artık iyice sıkıldım

      Sil
    6. Olsun kısmet. Hayırlısı ne zamansa o zaman olsun işin. Kısmetten öteye yol yok elbet vardır biryerde kısmetin ve onu bekliyosundur;) herkesin derdi bu hem sadece senin değil ki öyle düşün...aynı şeyi bende yaşıcam

      Sil
    7. Evet bi yerlerle var bi kısmetim ben de öyle düşünüyorum bi türlü ortaya çıkamadı :) umarım ikimiz için de güzel olur herşey :) bu arada ortancalara bayıldım

      Sil
  2. aiyy sağol kuzumm:) inşallah herşey çoook ama çoook güzel olucak

    YanıtlaSil
  3. Hayırlısıyla gönlüne sinecek işi tez zamanda bulman dileğiyle Gizemcim, duamdasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım iyi dileklerin için. Hayırlısıyla bu sefer olur inşallah dualarını eksik etme... :)

      Sil