23 Ağustos 2013 Cuma

Nişan detayları


Evleneli 1 yıl oluyor. 2012 yılının mart ayında yaptığımız nişanımızın detaylarını sizinle paylaşmak istedim.  Nişanımız evde gayet sade bir şekilde olmuştu. Simgesel olarak küçük birer bohça hazırlamıştık. Tülbent, çetik, seccade türü hiçbişey istememiştim, sadece kullanacağım birkaç şey alınsın istemiştim. 

Evet detaylara geçelim :)





Çikolatayı Valonia çikolatadan almıştık. Çikolata arayışında olanlar için güzel bir seçenek. Alternatifi çok ve istediğiniz tarzda süsleme yapıyorlar. Ben çikolatam alınırken yanlarındaydım. O yönden biraz sıradışı bi durum yaşanmıştı ama bizimkiler bana sormadan göstermeden pek birşey seçememişlerdi ( hala da öyledirler) Böylesi hem iyi hem kötü. İyi yönü şu; beğenmediğiniz hiçbirşey olmamış oluyor. Kötü yanı da benim gibi sürprizi seven biri bohçayı açtığında içindeki herşeyi biliyor oluyor :)




















Bunlar haricinde makyaj sandığı, 6 lı gecelik seti, iç çamaşır takımları almıştık. Nişan elbisesi, ayakkabı ve çanta almıştık. Benim nişan alışverişim sırasında kayınvalidem küçük bir kaza geçirmişti o yüzden alışverişi yarıda kesmek zorunda kalmıştık. Farklı şehirlerde olduğumuz için eksikleri annemle ben tamamlamıştık. Böyle maceralı bir nişan olmuştu benimki :) 

Fikir verebildiysem ne mutlu bana, sevgiler...

2 yorum: