1 Ağustos 2013 Perşembe

Çeyiz Alışverişi

Madem yeni evliyim neden evlilik hazırlıklarıyla ilgili yazı yazmayayım dedim, yeni evlenecek olanlara fikir vermesi açısından yazmaya karar verdim :)

Öncelikle mutfaktan başlayayım; beyaz eşyalarımın hepsi Bosch'tan ve hepsinden oldukça memnunum. Sadece bulaşık makinası, Arçelik marka makinalara göre daha gürültülü çalışıyor. Buzdolabım buzluğu altta olan modellerden, alırken nette okuduğumuz yorumlar yüzünden çok kararsız kalmıştık. "Çok ses çıkarıyor, buzları kırarken yere taş düşüyormuş gibi ses oluyor" gibi yorumlar bizi oldukça üzmüştü, ama abartıldığı gibi bir ses duymadık şimdiye kadar. Bazen geceleri tıkır tıkır sesler geliyor o da çok kısa bir süre...

Çeyiz paketimi Hisar'dan aldım. Eminönü'ndeki züccaciyecide piyasaya göre fiyatlar çok daha makuldü. İmkanı ve ihtiyacı olan almadan önce oraya baksın derim. Bizim aldığımız pakete dahil olanlar şunlardı; yemek takımı, çelik tencere seti, düdüklü tencere, çatal bıçak seti, çaydanlık, cezve takımı. Yanında da seramik tava hediye etmişlerdi.










Kahvaltı takımım Güral Porselen'den. Mavi tutkunu biri olduğumdan bu deseni tercih ettim :)



Baharat takımım Schafer'dan, elektrikli kahve makinasıyla birlikte ikisini online alışveriş sitesinden almıştık.






Elektrikli cezvenin bu marka ve modelini solak olduğum için özellikle seçmiştim fakat, cezve için biraz fazla ağır olduğunu düşünüyorum. Onun dışında memnunum, ilk zamanlar köpüğü tutturamasam da şimdi başarılı olduğumu söyleyebilirim :)

Tost makinam King'ten. Isınması gayet güzel ve 5 ısı ayarı var. Tost haricinde sucuk, köfte, balık gibi şeyleri de pişiriyor. Plakaları çıkabiliyor ve bence bu, tost makinasında mutlaka bulunması gereken bir özellik.



Doğrayıcım Arçelik'in fotoğraftaki modeli. Mutfakta tost makinasından sonra en çok kullandığım 2. ürün diyebilirim. Soğan doğramaktan nefret eden biri olarak her daim elimin altında. Doğruyor, ufalıyor,karıştırıyor. Ayrıca blendır olarak da kullanılabilmesi avantaj.



Bunlar haricinde bir de Beko marka mikserim var. onunla ilgili tek şikayetim alt kısmının sararma yapması. sanırım ısıdan kaynaklı olarak oluştu. çünkü sadece karıştırma kabına dönük olan yüzünde böyle bir sorun var.



Meyve sıkacağım Maulinex. Birkaç kez kullandık ancak temizlemesi zahmetli olduğundan ileride çocuk olunca daha işlevsel olarak kullanabileceğimizi umuyorum :)




Küçük ev aletlerimde marka çeşitliliğinin çok olması bazılarının hediye olarak gelmesinden kaynaklanıyor. Evle ve çeyizle ilgili anlatılacak çok şey var. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Not: Fotoğraflar alıntıdır.

4 yorum:

  1. çeyizli ilgili anlatacaklarını merakla bekliyorum!

    http://ceyizkeyfi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilgine teşekkür ederim, umarım güzel paylaşımlar yaparım :)

      Sil
  2. çok güzel bi yayın olmuş eline sağlık:)

    YanıtlaSil