24 Ağustos 2013 Cumartesi

İndirimli Alışveriş

Bu hafta kardeşimin de bizde olması nedeniyle baya bir alışveriş yaptık. Uzun zamandır toplu olarak alışveriş yapmamıştım. Evlendikten sonra aldığım kilolar yüzünden kıyafetlerimin bazıları dar geliyor malesef :( Bu yüzden pantolona ihtiyacım vardı. Sezon sonu olduğu için her yer indirimde ve fiyatlar çok uygun. Zaten kıyafete çok para veren biri değilimdir. Pazardan alınmış birçok kıyafetim var.
Fotoğrafa bakınca ne kadar da renkli şeyler almışım diye düşündüm. Beyaz tenli olduğum için açık renkler bana pek yakışmıyor. Canlı veya koyu renkler daha iyi duruyor. Bakalım neler almışım;




Tshirtler soldan sağa doğru:
1-Kadıköy salı pazarı. Bebe yaka kısa kollu bir t-shirt
2-Colin's. Uzun kollu jeanlerin üstüne iyi gidebilecek fuşya bir t-shirt
3-Kadıköy salı pazarı. Minik fermuarlı cebi olan, kısa kollu, yakası hafif düşürülüp de kullanılabilecek bir t-shirt
4-Defacto. Yakası bağcıklı, karpuz kollu bir bluz
5-Beyoğlu Terkos Pasajı. Bu da japone kol ve krevuze bir model. Kardeşimin ısrarı sonucu aldım :)

Pantolonlar da jean LTB. Dar paça pantolon aldım ben de sonunda. Yeşil olan da Collezione. Paçasında fermuar detayı var ve oldukça rahat bir pantolon. Aldığım gibi giymeye başladım :) Bu sıcak havalarda kot pantolon giyemiyorum pek. Üzerime yapışıp aşağı doğru iniyor sanki. Üstümde iyice ağırlaşıyor.








Takılar Kadıköy civarında oturan çoğu kişinin bildiği Uzak Işıklar mağazasından. O dükkan bu kadar ucuza satıp nasıl kar ediyor merak etmekteyim :) Moda olan aksesuarları inanılmaz ucuz fiyata bulabilirsiniz.


Modaya pek ayak uydurabilen biri değilim ne yazık ki. Genelde basic tarzı  giyinirim. Etek üzerine t-shirt, pantolon üzerine t-shirt. Farklı farklı kombinler yapmayı bir türlü beceremiyorum. Allah'tan kardeşim tam bir kıyafet ve moda tutkunu. Onun fikirleriyle birşeyler yapmaya çalışıyorum.

Mutlu günler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder