17 Ağustos 2013 Cumartesi

Yves Rocher Alışverişi

Sizlere bugün elime ulaşan Yves Rocher alışverişimden bahsetmek istiyorum. 13 ağustos salı günü mail kutuma gelen mailde o gün içinde yapılan tüm alışverişlere maske hediyesinin olduğu yazıyordu. Ben de bu markaya ara ara bakmış ancak hiçbir ürününü kullanmamıştım. Böyle bir fırsat da olunca bir deneyeyim dedim. Roll-onlardan Dünya Bahçelerinden Hint Pamuk Çiçeği çeşidini aldım. Hediye olarak da 2 maske çeşidi vardı. Ben canlandırıcı nem maskesini seçtim. Siparişim 2 günde elime ulaştı. Bir de online alışverişte plaj çantasına benzer, ancak o kadar sağlam olmayan kağıttan daha kalın bir çanta göndermişler. Yanına da 2013 kataloğunu ekleyip göndermişler :)






Gelelim ürünlerin değerlendirmesine;
roll-on un çok hafif ve soft bir kokusu var. Kokusunu bilmeden almıştım ama güzel bir seçim yapmışım. Roll-on oldukça sıvı ve diğerlerinde olduğu gibi yapış yapış his bırakmıyor. 

Maskeyi de sıcağı sıcağına denedim. Cildimi yumuşattı, tabi 1 kullanımda pek değerlendirme yapmak doğru olmaz. Şimdilik pek bir şey diyemeyeceğim. 

Kısacası Yves Rocher alışverişimden memnun kaldım. Bu markayı yakından takibe alıcam :)

sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder