1 Mart 2014 Cumartesi

Nerelerdeydim?

Merhaba,
1 ayı geçmiş bloguma yazı yazmamışım. Neden bu kadar ara verdim ben de bilmiyorum. Geçen zamanda değişen en önemli şey benim "işim" oldu. Eskisinden daha iyi bir işe başladım. Kurumsal, imkanları daha iyi olan bir işte çalışıyorum. Sonunda dualarım kabul oldu :) Umarım sorunsuz bir şekilde devam ederim...Artık haftasonları evdeyim. Fırsatı bulunca bir haftasonu hemen Edirne'ye kaçtım. Ailemi 3 aydır görmemiş, çok özlemiştim. Bir haftasonu misafir ağırladım. 2 gün izin olunca zaman herşeye yetiyor. Ev işine de, gezmeye de, kendine de vakit ayırabiliyorsun. 

Bugün mart ayının ilk günüydü. Canım annemin de doğumgünü. Anneme ilk kez çiçek gönderdim. Nasıl mutlu olmuş, nasıl neşeliydi sesi.. Mart baharı anımsatıyor bana ama, aksine bugün hava kapalı ve sıkıcıydı. Neyse hava bahane, mutlu haftasonlarımız olsun efem... :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder