10 Mart 2014 Pazartesi

Acemi Şoför Olucam Ben :)

Bugün yıllardır yapmayı istediğim ama hep ertelediğim bir şey yaptım.Ehliyete yazıldım! Araba kullanmayı hiç bilmiyorum, İstanbul trafiğinden de korkuyorum ama öyle ya da öyle öğrenmem lazım. Çok istiyorum. Türkiye gibi bir yerde özellikle bayanlar için araba kullanmak büyük özgürlük. Saat kaç olursa olsun arabaya atlayıp gezip dolaşabilmek bir lütuf bence. Ben de geç de olsa kayıt oldum sonunda...



Bunun dışında haftasonu Edirne'deydim. Annem rahatsızdı ona da moral oldu hasret gidermiş olduk. Nedense bu aralar hiç fotoğraf çekmiyorum. Gidip gördüğüm yerlerde hiç aklıma fotoğraf çekmek gelmiyor :( Umarım bir an önce eski moduma dönerim. Artık hava düzelsin, bahar gelsin, daha enerjik olayım, daha çok gezeyim. Tabi bu dileklerimin tam tersi bir hava var şuan. Buz gibi, yağmurlu ve kasvetli. Bir an önce baharın gelmesini özlmle bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder