27 Ekim 2013 Pazar

Günler geçerken...

Blogtan çok uzak kaldım bu aralar. Bu akşam yazayım, yarın mutlaka yazayım derken ancak şimdi yazabiliyorum. 6 gün çalışıyorum malumunuz,günler hızlıca akıp gidiyor. Sonunda ben de çalışan bayan oldum. Bazı sabah zor gelse de hazırlanıp işe gitmek çok hoşuma gidiyor. Bi de ilk maaşımı alsam çok mutlu olacağım. Önceleri part-time birçok işte çalıştım ancak tam zamanlı çalıştığım ilk işim bu. 3.haftamın içindeyim bakalım, umarım güzel devam eder... Kocacığım bugün bana güzel bir jest yapmış, işyerime çiçek yollamış. Mis gibi kokuyor lilyumlarım :)


2 gündür biraz rahatsızım. Grip oluyorum sanırım. Bitki çayı ve meyve desteğiyle üstesinden gelmeye çalışıyorum. Umarım başarırım.Güzel bir şarkıyla bitirelim yazımızı, sevgiler...




3 yorum:

  1. Canııııım hayırlı olsun işinnnnnnnn:) bende bakıyorum arada bir hiç yoksun:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol sezenciim. hiç yazamıyorum 7:30-8 gibi evde oluyorum yemek bulaşık derken zaman hemen geçiyor :(

      Sil
    2. olsun sen calis isine aliste duzene girer hersey alisirsin dostum;)

      Sil