15 Nisan 2015 Çarşamba

Bir Merhaba :)

Instagram çıktı blogların pabucu dama atıldı. En azından benim için öyle oldu. Halbuki çok iyi geliyordu yazmak..
Bahar kendini iyice hissettirmeye başladı. Heryer rengarenk oldu, hava mis gibi. Nasıl da özlemişim bu havaları. Bu kış çok uzun sürdü sanki.. Havalar iyice ısınmadan, kavurucu sıcaklar bastırmadan gezelim görelim, bu havaların tadını çıkaralım.
Biz geçen hafta Adalar'a gittik. Daha önce Büyükada'ya birçok kez gitmiştim. Diğer Adalar'a hiç gitmediğimden bu kez oralara gitmek istedik. Önce Burgaz Ada'ya gittik, orası çok küçük ve pek birşey yok. Ordan Heybeliada'ya geçtik. Orayı daha çok beğendik ama bence en güzeli Büyükada :) Güzel birgün oldu ama hava çok soğuktu. Güneş vardı ama eşek donduran cinstendi. Çok rüzgar esiyordu üşüye üşüye gezmeye devam ettik ve ben hastalandım. Bu kışı hiç grip olmadan bitiriyorum diyordum ki son anda yakaladı beni :) Neyse şimdi biraz daha iyiyim. Sizi Ada görüntüleriyle başbaşa bırakayım..





Adalar'da sayılamayacak kadar çok kedi mevcut ve çok sevimliler :)


Meşhur evleri...




Haftaya 23 Nisan tatili var. Manisa'ya gideceğiz. Belki ordan günübirlik Pamukkale'ye gideriz. Orayı da merak ediyorum ben.


Sevgiyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder