11 Mayıs 2014 Pazar

Huzurlu pazar

Ne güzel bir haftasonu oldu bu böyle. Eşimle evimizi topladık, evde biriken fazlalıkları attık, derledik, düzenledik. yemeğin üstüne güzel keyifler yaptık. Hava da yağmurluydu. Tam evde vakit geçirmelikti. Cumartesi günü o yorgunluğun üstüne birer türk kahvesi çok iyi gitti. Fincanlar da kayınpederimin Güneydoğu gezisinden hediye...




Bugün de anneler günü, her yer hareketlidir diye dışarı çıktık. İlk defa Brandium Avm'ye gittik ama pek beğendiğimiz söylenemez. Bize epey uzaktı yollarda yorulduk, gittiğimize değecek bir şey de bulamadık. Anneme hediye baktım, birşey bulamadım. Hediye konusunda pek başarılı değilimdir malesef :( Haftaya 19 Mayıs, 3 gün tatil, Edirne'ye gitmeyi düşünüyoruz. Edirne'den beğendiği birşeyi alırım diye düşündüm. 
Eve gelirken çiçekçi teyzelere rastladık pek çok yerde. Benim gözüm rengarenk çiçeklere takıldı tabi. Bu güzellikleri aldık evimize. Şimdi de oturup onları izliyorum öylece :)




Eve gelince canım tatlı birşeyler istedi herzamanki gibi. Hemen muffinleri yaptım. Pişirmesi çok hızlı oluyor, çok pratik. Bu kez Dr. Oetker'in acı badem aromasını kullandım. Mis gibi badem kokuyor, üstüne de damla çikolata serptim. 




Şimiden herkese iyi haftalar. Bir an önce haftasonu gelsin :)

2 yorum:

  1. gizeem bencesezence bloğumu sildim ve yeni bir blog açtım lütfen eklermisin izleme listene:) ben seni nedense ekleyemedim birtürlü. yeni blog adresim:
    http://ikilafinbelini.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil