2 Ocak 2014 Perşembe

Hoşgeldin 2014

Yeni yılın ilk gününün son dakikalarından herkese merhaba... Yeni yıl, yeni yıl dedik heyecanla bekledik. Geldi geçti bile. Aslına bakılırsa dünün bugünden hiçbir farkı yok. Biz yeni yılı evde kutlayanlardandık. Ben grip olduğum için biraz keyifsiz ve halsizdim. Önce eşimle birlikte evimizde yemek yedik. Sonra da eşimin ablasına gittik. Güldük, eğlendik, yedik, içtik güzeldi. Yeni umutlar ve beklentilerle 2014'e merhaba dedik. Umarım güzel bir yıl olur...
Yemeği evde mi ablamlarda mı yiyeceğimiz son saatlere kadar belli olmadığı için çok hazırlık yapamadım. Son 1-2 saatte hazırladım yemekleri. Yine de başarılıydım bence :)



İşte biz yeni yıla böyle girdik


                                           




  Bunlar da yeni yıl hediyelerim. Umarım sizlerin de yeni yıl geceleri güzel geçmiştir.Herkesin postlarını merakla beklemekteyim. Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder