30 Kasım 2013 Cumartesi

Şehir Temalı Güzellik

Uzun zamandır alışveriş sitelerinden bir şey almıyorum. Evlenmeden önce her gün hepsine bakar, neler var neler yok göz atardım. Akşam umarsızca nette bakınırken bir nevresim takımına takıldım kaldım. Evde kullanılmamış nevresimlerim var ama böyle şehir temalı olanlardan yoktu. Bir kaç sitede baktım ve hepsiburada.com'dan uygun bir fiyata aldım. Bu güzellik benim oldu. Pazartesi elimde olur diye düşünüyorum. Gold Case markasının hiçbir ürününü görmedim ama alışveriş sitelerinde rastlıyorum. Umarım kalitesi güzeldir :) 



  Siz neler yapıyorsunuz? Ben günlerin nasıl geçtiğini anlamıyorum. Herşeyi sıkıştırılmış progam şeklinde yaşamaya başladım, bu durum beni sinir ediyor. Şööyle evde yayılıp, hiçbirşey düşünmeden yatıp yuvarlanmak istiyorum ben :) 
  Blogger arkadaşım Sezen'in düzenlemiş olduğu mutluluk kutusu etkinliğine katıldım. Kutumu hazırlamaya çalışıyorum. Eşleştiğim arkadaşımın hoşuna gidecek küçük hediyeler almaya çalışıyorum. Mutluluk kutum elime ulaştığında blogumda paylaşırım 
Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder