21 Aralık 2013 Cumartesi

Acemilik Eserlerim

Yeni yıl heyecanı her yeri sardı. Her yer kırmızılar, yeşiller, beyazlarla doldu. Yılın bu zamanını çok seviyorum, yeni yeni umutlar, beklentiler...Ben de evimi yılbaşı havasına sokmaya çalışıyorum. Napabilirim, nereye ne yapabilirim diye düşünüp duruyorum. Şimdilik onları paylaşmıyorum, dekorasyonu tamamladıktan sonra paylaşmayı düşünüyorum.

Bugünlerde ne zamandır yapmayı istediğim boyama işine başladım. Acemilik eserim olarak ortaya bunlar çıktı :) İçlerine birer minik dal çiçek alırım diye düşünüyorum. Bir de şişenin ağızlarının iç kısmını boyamayı unutmuşum. Onları da bu akşam boyayıp rötuşlarını yaptım ama fotoğrafları önce çektiğim için bu halleriyle paylaşmış oldum, görmezden gelin :)



 Bir de kozalakları boyadım. Onlar da böyle bir şey oldu. Yılbaşı ruhunu yansıtıyorlar :) Çok basit bile olsa bir şeyler üretmek, ortaya çıkarmak öyle mutlu ediyor ki insanı. Devamını getirebilirim inşallah. Sırada büyük bir tabak var. Onu güzelleştirmeyi düşünüyorum, bakalım ortaya nasıl bir şey çıkacak :)



Mutlu haftasonları...

4 yorum:

  1. Gayet güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim günnurcuum :) inşallah daha güzellerini yapabilirim

      Sil
  2. Aramıza hoşgeldin Gizemcim :) Hele bi alış, sonra evi talan edersin acaba başka neyi boyasam diye benden söylemesi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım :)) Şimdiden evde boyanabilme olasılığı olan şeyleri gözüme kestirmeye başladım. Kavanoz, sirke şişesi, tabak vs :) Bakalım neler yapabilicem. Farklı renkte boyalar alıp başlamam lazım

      Sil